Zapytanie ofertowe RID.271.2.18.2017
Zapytanie ofertowe RID.271.2.18.2017
2017-08-18
RID.271.2.18.2017 Rzezawa, dnia 18.08.2017 r.
Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. „Remont garażu głównego oraz pomieszczeń garażowych na zewnątrz w Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzezawie”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, działając na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzezawie.
Godziny urzędowania: w poniedziałki w godzinach 900-1700, od wtorku do piątku:
w godzinach 700-1500. Strona internetowa: www.rzezawa.pl, e-mail: gmina@rzezawa.pl.
tel.: 14/6858100, 14/6858120, fax - wew. 36
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac:
- Remont garażu głównego:
- remont posadzki w tym: zasypanie kanału technicznego, wykonanie posadzki przemysłowej, wykonanie remontu rurażu odprowadzającego z PCV
- dostawa i montaż odciągów spalinowych
- Remont pomieszczeń garażowych na zewnątrz:
- wymiana dwóch bram garażowych
- malowanie ścian
- remont posadzki: rozebranie ścianki działowej, skucie zniszczonego betonu
i usunięcie warstwy ziemi spod niego, wykonanie podsypki z piasku, podłoża betonowego, izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, remont odwodnieni liniowych, wykonanie posadzki przemysłowej - remont dachu w tym: wymiana pokrycia dachowego wraz z ułożeniem ocieplenia z wełny mineralnej, montaż rynien dachowych
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- przedmiar robót - załącznik nr 1
- projekt umowy – załącznik nr 2.
- Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
- Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie kosztorysowe.
- Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się w szczególności do:
- wykonania zadania zgodnie ze złożoną ofertą, przedmiarem robót oraz przepisami ustawy „Prawo budowlane”-, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, zasadami rzetelnej wiedzy techniczno-budowlanej,
- wykonania prac przygotowawczych, zorganizowania zaplecza techniczno-socjalnego
i terenu budowy, wykonania wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, - poniesienia ewentualnych kosztów przerw w dostawie mediów (energii elektrycznej, gazu, wody), zaopatrzenia placu budowy w energię elektryczną,
- zorganizowania i kierowania budową w sposób zgodny z umową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami bhp, przepisami p.poż.,
- utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich maszyn, urządzeń i materiałów oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót oraz terenów przyległych w stanie uporządkowanym,
- ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od dnia przejęcia terenu budowy do dnia przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu,
- wywozu wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający
z obowiązujących przepisów wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych, - zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
- odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
- W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanych elementów robót, ich części bądź innego majątku Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub podwykonawców, jak również mienia osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody.
III. Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności
- Termin wykonania wszystkich robót budowlanych wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru oraz złożeniem kosztorysu powykonawczego oraz operatu kolaudacyjnego ustala się na dzień: 31.10.2017 r.
- Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień: 15.11.2017 r.
- Przy czym termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy oznacza termin jego niewadliwego (wolnego od jakichkolwiek wad) wykonania przez Wykonawcę
i odbioru bezusterkowego przez Zamawiającego. - Płatność w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru podpisany przez obie strony.
- Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia prac fakturami częściowymi.
IV. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
- Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w zakresie:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie, zawarte w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania.
3. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest uprawniony.
V. Opis sposobu przygotowania ofert i obliczania ceny
- Opakowanie i adresowanie oferty.
| Urząd Gminy Rzezawa ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa oferta na wykonanie zadania pn. „Remont garażu głównego oraz pomieszczeń garażowych na zewnątrz w Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzezawie”. Nie otwierać przed 25.08.2017 r. godz. 1115 |
- Podpisy.
- osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej,
- w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.
- Forma dokumentów i oświadczeń.
- dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty.
- Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwróci bez otwierania.
- Wykonawca określi cenę oferty, podając wartość netto, należny podatek, wartość brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie kosztorysowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte
w przedmiarze robót, który stanowi załączniki nr 1 do zapytania. - Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
VI. Miejsce oraz termin składania i wybór najkorzystniejszej oferty
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok.nr 24 – sekretariat do 25.08.2017 r. do godz.1100.
- Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień i godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
- Informacje o złożonych ofertach Zamawiający przekazuje Oferentom wyłącznie na ich wniosek.
- Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o terminie i miejscu zawarcia umowy.
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- Cena – znaczenie 100%
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia treści oferty o brakujące dokumenty lub możliwość poproszenia Wykonawców do wyjaśnienia treści złożonej oferty. Brak uzupełnienia oferty lub brak wyjaśnienia oznacza, że oferta nie będzie brała udziału w dalszym etapie procedury zapytania ofertowego, dalszej ocenie.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia prowadzonej procedury „zapytania ofertowego” bez wskazania przyczyny.
VIII. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
- Projekt umowy zawarty został w załączniku nr 2 do zapytania.
IX. Załączniki do ZAPYTANIA OFERTOWEGO
- Przedmiar robót – załącznik nr 1
- Projekt umowy – załącznik nr 2
- Wzór oferty – załącznik nr 3
Czytano: 801 razy




























